
اگر می شد به زخم دل ها هم چسب زخم زد
فکرشو بکن چی می شد؟
دیگه خبری از آه نبود .خبری از شعر هم نبود.دیگه دلتنگی هم نبود.چه دنیای بدی می شد...
پی نوشت:
شرمنده دوستابی که آمدند و بی وفایی دیدند-شرمنده که گرفتار قصه تلخ زندگی بودیم ولی هرچه هم که گذشت و هرچه آه کشیدم ؛آه نیامد شاید چون کاری ازش ساخته نبود.
باران...
ما را در سایت باران دنبال میکنید
برچسب: گاهی برای بودن باید رفت,اما گاهی برای بودن باید رفت, نویسنده: بازدید: 48