
من........ سکوتــــ ميکنم ؛بگذارحرفهاي دلم آنقدر يکديگر را بزنند تا بميرند... پی نوشت:یه سوال اساسی که مدتهاست ذهن منو مشغول کرده!:موضوع کتاب آلیس در سرزمین عجایب ،جایی این نزدیکیها ،همین حوالی شهرمان نبود؟...
ادامه مطلب
xa0xa0نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُxa0xa0xa0 بندگانم را آگاه کن که من بخشنده مهربانم xa0پی نوشت:xa0xa0گویی به دستان خدا ایمان نداردشهری که در تقویم خود باران نداردباران تن خیس تو،باران چشم هایت(ناصر حامدی)xa0خدا را نه در منبر مساجد خلوت بلکه در بازار و خیابان پر ازدحام یافتم،نگاه کن تا عریان ببینی....
ادامه مطلب