من........ سکوتــــ ميکنم ؛بگذارحرفهاي دلم آنقدر يکديگر را بزنند تا بميرند... پی نوشت:یه سوال اساسی که مدتهاست ذهن منو مشغول کرده!:موضوع کتاب آلیس در سرزمین عجایب ،جایی این نزدیکیها ،همین حوالی شهرمان نبود؟...