بهرام بیضایی:من کوچک بودنم را حفظ می کنم ...درصورتی که شما هم از بزرگیتان اینقدر سوئ استفاده نکنید...پی نوشت:انتظار سخت است...فراموش کردن هم سخت است...اما اینکه ندانی...باید انتظار بکشی یا فراموش کنی...ازهمه سخت تر است.پائولو کوئیلو ...